Dzisiaj FC Barcelona z prezydentem Jose Mari Bartomeu na czele zaprezentowała nową umowę sponsorską z Beko. W ramach współpracy logo tureckiej firmy produkującej artykuły gospodarstwa domowego będzie nadal pojawiał się na rękawie koszulek meczowych i na przodach koszulek treningowych. Jak donosi "Sport", Barca zarobi z tego tytułu 57 milionów euro w ciągu 3 lat jej trwania.
- Współpracujemy od roku 2014. Beko to teraz jeden z głównych sponsorów Barcy, obok Nike i Rakutenu - mówił prezydent Bartomeu.
Na prezentacji obecny był również Gerard Pique, który został ostatnio ambasadorem kampanii Beko pod tytułem "Eat like a pro". Defensor Barcy mówił o konieczności właściwego odżywiania, szczególnie dla sportowców:
- Kiedy zaczynałem grać w piłkę, jadłem bardzo źle. W trakcie kariery dowiedziałem się jednak jak ważne jest dobre odżywianie, które przedłuża karierę, pomaga w lepszej grze i szybszej regeneracji. Można też w ten sposób zredukować ryzyko złapania kontuzji - mówił Pique.