Ulubione komenarze

sobi

1704 BO punkty

Komentarze

Statystyki

Liczba komentarzy: 7648
Znaków na komentarz (≈): 421
Skomentowanych newsów: 2980
Rozdanych plusów: 89
Rozdanych minusów: 26
Napisanych newsów: 5

Najlepsze komentarze

+29 Tych którzy wiedzieli co nieco i wszystkich innych informuje: dzis o 9:05 przyszedł na świat mój syn Adam. 10/10. Syn i żona czuja sie dobrze, a ja właśnie idę spać bo od 15 wczoraj do teraz w zasadzie jak dla mnie trwał poród siłami natury. Pozdro wszystkim! 13-01-2016 12:15 w Espanyol Barcelona - FC Barcelona
+17 Zdajemy sobie sprawę ale to jest impreza zamknięta. Zreszta cel jest szczytny wiec jesli mam sie pokopać z koniem to trudno. Możemy nie zrobić nic albo zrobić coś.

Paweł jest na rencie i to polskiej. W normalnych okolicznościach nigdy by nie był w stanie odłożyć pieniędzy na taki wyjazd. Możemy i chcemy mu pomoc.

Wstępne koszty policzyliśmy na plus minus 4k moze troche ponad. Wiec nie jest to kwota nieosiągalna dla takiej grupy ludzi jak polskie barcelonismo. Ergo uważam ze jesli zamiast kolejnego piwa w pubie dołożymy po kilka złotych to możemy zapewnić chłopakowi przygodę życia. Jesli to ma wysłać mnie do skarbówki to trudno. Zaryzykuje. Nie robimy nic złego. 07-11-2015 18:57 w Pomóż bohaterskiemu Pawłowi w spełnieniu marzeń!
+15 Ależ ja naprawdę zapraszam wszystkich kibiców mierdek do jednoznacznego poparcie powtórek w futbolu. Nawet po meczu. Wtedy takie błędy mogą być analizowane i karane. Boi to jak wy pierdolicie to się nie da słuchać. Problem polega na tym że jakoś wasz prezes się na to nie zgodzi. Za wiele dziwnych decyzji, za wielu zdeptanych pilkarzy, za bardzo żenujące akcje jak z ostatniego spotkania. Zwyczajnie wam się to nigdy nie zgodzi. Nie z federacją w madrycie, nie z kadrową obsadą tejże, nie w końcu z jawnymi deklaracjami o tym że za jakiejś kadencji to FCB nic nie zdobędzie.

Także skończcie pierdolić bo posłuchu wasze odwracanie kota ogonem u nikogo tu nie znajduje. Wręcz przeciwnie. 28-02-2017 14:32 w Wyszarpane zwycięstwo

Najgorszy komentarz

-26 Nikt messiego nie zastąpi. Zwyczajnie nikt. A największym wyzwaniem zarządu bedzie sprzedanie każdego kto uważa ze bez messiego nie da sie wygrywać.

Real nie ma messiego i wygrywa wszystko co chce. Bo ma drużynę.

U nas jest święty messi który moze sobie stać lub truchtać a cała drużyna musi zapierdalac za niego. Bo moze zrobi cos z niczego. Tylko ze niestety nie robi a kluczowe mecze tylko oglądał z boiska a drużyna razem z nim.

Nie wiem moze to kwestia pomocników dla niego, ale obawiam sie ze moze sie to przeistoczyć w case Iniesty. Czyli trzymanie zawodnika bo moze cos zrobic w kluczowych meczach. Tyle ze od dłuższego czasu nie robi.

Do tego dawanie mu kuriozalnego kontraktu jakby był coraz lepszy a nie gorszy skończyć sie moze dokładnie tak jak z iniesta. Czyli nieprzydatnym zawodnikiem z gigantycznym kontraktem i w dodatku blokującym miejsce w składzie. 16-07-2017 13:18 w OFICJALNIE: Nélson Semedo, fichado!