Na miesiąc przed rozpoczęciem Mistrzostw Świata 2014 w Brazylii adidas zaprezentował Battle Pack, oficjalną kolekcję korków turniejowych. Wśród nich wyjątkowy model adizero™ f50 Messi, do którego dodano biało-niebieski motyw, zainspirowany flagą Argentyny, ojczyzny Leo Messiego. Model ten można kupić wyłącznie w sieci INTERSPORT http://www.intersport.pl/campaign/pl-adidas-messi
Jaka idea kryje się za kolekcją Battle Pack?
Mistrzostwa Świata to wspaniała okazja by zaprezentować najnowszą i zapierającą dech w piersiach technologię, która stoi za naszymi butami piłkarskimi. Zależy nam, by opowiedzieć historię
z perspektywy pięknych – nigdy wcześniej nie pokazywanych – butów. Chcemy, aby przez pryzmat naszych produktów, fani postrzegali Mistrzostwa Świata jako wydarzenie śmiałe i prowokacyjne. Battle Pack, kolekcja użyta tylko podczas Finału Ligi Mistrzów oraz Mistrzostw Świata, z pewnością zwróci na siebie uwagę.
Dlaczego f50 Messi, dostępne tylko w sieci INTERSPORT, mają inną kolorystykę niż pozostałe buty?
Zdecydowaliśmy, że Leo otrzyma od nas także niepowtarzalny wzór w kolorach jego ojczystej Argentyny, czyli w niebieskim i białym.
Skąd pochodzi nazwa oraz jaki miała wpływ na design?
Nazwa Battle Pack symbolizuje historię stojącą za butami. Oprócz czarno-białych elementów na butach znajdują się wzory inspirowane malunkami na twarzach wojowniczych plemion znanych z historii oraz legend. Battle Pack ma za zadanie drażnić i prowokować przeciwników podczas walki o najwyższe trofeum w Brazylii.
W jak i sposób chcielibyście aby buty zostały zapamiętane?
Chcemy aby buty wryły się w pamięć tak mocno jak same Mistrzostwa Świata w Brazylii i aby były one krokiem milowym w historii futbolu. Nasz cel to kolekcja, która stanie się kultowa i zapamiętana przez fanów na całym świecie.
Jak długo pracowaliście nad kolekcją Battle Pack?
Od kwietnia 2012 roku, a więc przez ponad dwa lata. Pracowaliśmy dłużej niż zazwyczaj ze względu na rangę wydarzenia. Podczas fazy projektowania mieliśmy dwie niezależnie pracujące ekipy – jedną w siedzibie firmy w Niemczech i drugą w USA, w Portland. Buty były poddane bardzo intensywnym testom, aby zapewnić maksymalną wydajność na boisku.
Czy macie już opinie od piłkarzy, którzy będą ich używać?
Battle Pack był trzymany w tajemnicy od dłuższego czasu, ale większość graczy widziała już buty i są oni naprawdę zachwyceni i zainspirowani. Na Mistrzostwach Świata kolekcję będą mieć wszyscy nasi zawodnicy a wrażenia z testów i dostarczenia są naprawdę bardzo pozytywne.