FC Barcelona i należąca do Procter & Gamble marka kosmetyków do włosów Head & Shoulders (H&S) przedłużyły umowę partnerską na kolejny sezon. H&S, marka nr 1 na świecie w sprzedaży szamponów, pozostanie Partnerem Klubu oraz będzie oficjalnym szamponem FC Barcelony w Indonezji do 30 czerwca 2022 roku.
Od czasu podpisania pierwotnej umowy w 2013 roku, H&S i FC Barcelona zbudowały silną relację zarządzaną przez regionalną siedzibę klubu w regionie Azji i Pacyfiku w Hong Kongu, co zostało potwierdzone solidnymi wartościami wskaźników biznesowych, które doprowadziły do przedłużenia partnerstwa trwającego już ósmy rok. Opierając się na wspólnych wartościach i pasji do ciągłego doskonalenia, partnerstwo koncentruje się na nawiązywaniu kontaktu z fanami Barçy, jednocześnie napędzając ekscytację wśród konsumentów w regionie Azji i Pacyfiku. Poprzednie inicjatywy obejmowały serię butelek szamponów H&S pod wspólną marką, które co sezon były odświeżane i aktualizowane dzięki nowym grafikom i wizerunkom zawodników. Inne kampanie oferowały również wirtualne spotkania z piłkarzami, limitowane edycje opakowań, nagrody i premiery aplikacji do gier.
Oprócz nowo zaprojektowanej butelki, która zostanie zaprezentowana w 2022 roku, w tym sezonie H&S rozszerzy swój zasięg poza sklepy fizyczne i kanały e-commerce oraz wykorzysta wiodące kanały społecznościowe Barçy do tworzenia treści, które jeszcze bardziej promują partnerstwo, jednocześnie optymalizując cyfrowe doświadczenia dla milionów fanów klubu w Indonezji. Szczegóły kampanii można znaleźć na Facebooku i Instagramie H&S oraz FC Barcelony.
Oświadczenie Ryana Edwardsa, dyrektora marki Head & Shoulders
"Jako światowy nr 1 w sprzedaży szamponów, Head & Shoulders jest zaangażowany w dostarczanie wszystkim Indonezyjczykom najbardziej kompleksowych rozwiązań problemów skóry głowy, aby mogli oni zawsze być w najlepszej formie, tak jak zawodnicy FC Barcelony są na najwyższym poziomie rozgrywek piłkarskich. Nasza współpraca z FC Barceloną umożliwiła nam dotarcie do indonezyjskich konsumentów, którzy podzielają pasję do piłki nożnej i jesteśmy zachwyceni, że możemy odnowić to partnerstwo i nadal ich inspirować."
Oświadczenie Juli Guiu, wiceprezesa, ds. marketingu w FC Barcelonie
"To odnowione i rozszerzone partnerstwo jest świadectwem siły i sukcesu ośmioletniej współpracy Klubu z Head & Shoulders, wysoko rozpoznawalną globalną marką kosmetyków do włosów. Wspólnie będziemy nadal napędzać rozwój FC Barcelony i H&S w Indonezji, jednocześnie zachęcając fanów Barçy do akceptacji swojej odmienności i zapewniając pewność siebie, która pozwoli im stawić czoła każdemu wyzwaniu."