FC Barcelona ma krótce podpisać umowę sponsorską ze Spotify, które ma zastąpić Rakutena w roli głównego sponsora klubu. Według RAC1, strony osiągnęły porozumienie i w najbliższym czasie oficjalnie ogłoszą współpracę. Barça ma w ciągu trzech sezonów zarobić 280 mln euro (ok. 93 mln za sezon), a umowa ma dotyczyć koszulek męskiej i żeńskiej drużyny, koszulek treningowych i praw do nazwy stadionu.
Do tej pory Barcelona otrzymywała na sezon 55 mln za umowę z Rakutenem. Beko płaciło 10 mln, a Stanley 3,5 mln za koszulkę żeńskiej ekipy.
W miniony weekend przedstawiciele Spotify pojawili się na Camp Nou i nawet zrobili sobie zdjęcie z wiceprezydentem klubu, co tylko potwierdziło, że porozumienie jest blisko.
FC Barcelona i Spotify negocjują ze sobą od kilku tygodni, aby szwedzki serwis strumieniowy stał się głównym sponsorem klubu.