Umowa sponsorska pomiędzy FC Barceloną a Spotify może zostać podpisana i ogłoszona w ciągu najbliższych tygodni. Negocjacje są już na ostatniej prostej, a Katalończycy mają nadzieję, że jak najszybciej zostanie ogłoszone porozumienie, aby mogli skupić się na pracy nad nowym sezonem.
Klubowe źródła utrzymują, że umowa ze szwedzkim serwisem będzie najlepsza na rynku. Strony dopracowują jeszcze szczegóły, ale klub uważa, że ogłoszenie współpracy nastąpi jeszcze w tym miesiącu.
Rozmowy były na zaawansowanym etapie od lutego, kiedy to przedstawiciele Spotify pojawili się na Camp Nou na meczu z Atlético (4-2). Od tamtego momentu strony uzgadniały szczegóły kontraktu, zgodnie z którym Spotify pojawi się na koszulkach żeńskiej i męskiej pierwszej drużyny. Ponadto ma być też obecne na strojach treningowych i w nazwie Camp Nou.
Według różnych źródeł Katalończycy mają w ciągu czterech lat zarobić 300 mln euro. Na ostatnim etapie negocjacji pojawiło się kilka różnic. Jedna z nich dotyczy nazwy stadionu; nie wiadomo, czy Spotify pojawi się przed Camp Nou, czy po.