FC Barcelona oficjalnie ogłosiła porozumienie w sprawie umowy ze Spotify. Firma streamingowa zostanie głównym sponsorem na koszulkach, a także nada stadionowi nazwę Spotify Camp Nou.
“FC Barcelona osiągnęła porozumienie z firmą Spotify, na mocy którego szwedzka firma zostanie głównym partnerem klubu.”
“Nazwa firmy pojawi się na przodzie koszulek drużyny męskiej i damskiej od sezonu 2022/23 i będzie tam przez cztery sezony. Nazwa pojawi się także na koszulkach treningowych, ale na trzy sezony.”
“Spotify i FC Barcelona będą współpracować, aby kultowa koszulka stała się przestrzenią, która może łączyć artystów z całego świata. W ramach współpracy, pierwszy raz w historii klubu, stadion zostanie przemianowany na Spotify Camp Nou.”
“Wizją współpracy jest stworzenie nowej platformy, umożliwiającej artystom interakcję z globalną społecznością fanów FC Barcelony.”
“Długoterminowa umowa dotycząca praw do nazwy stadionu, zacznie obowiązywać w lipcu 2022 roku i będzie kontynuowana w trakcie przebudowy Camp Nou.”