Współpraca pomiędzy FC Barceloną i Spotify, głównym sponsorem klubu, przynosi wspaniałe owoce. Najnowsze i najbardziej uderzające jest to, że logo Rolling Stones (słynne usta z wysuniętym językiem) pojawi się na koszulce Barcelony na mecz z Realem Madryt na Estadi Olímpic na Montjuïc o godzinie 16:15. Duma Katalonii ma nadzieję, że wisienką na torcie tej współpracy z Rolling Stones będzie obecność co najmniej dwóch członków legendarnego brytyjskiego zespołu. W szczególności klub ma nadzieję, że Mick Jagger i Ronnie Wood pojawią się na stadionie, aby obejrzeć Klasyk.
W zeszłym tygodniu wiceprezydent FC Barcelony ds. marketingu, Juli Guiu, pozostawił tę możliwość otwartą w wywiadzie dla Mundo Deportivo. Zapytany o to, czy muzycy przyjadą do Barcelony, aby obejrzeć el Clásico, odpowiedział: "Nie wiem, bo decyzję podejmą kilka dni wcześniej. Mówimy o supergwiazdach, które dzień wcześniej zdecydują, co chcą robić". W tej chwili klub pracuje nad tym, aby Jagger i Wood znaleźli się w loży na Estadi Olímpic na Montjuïc.