Wiceprezydent FC Barcelony ds. marketingu, Juli Guiu, podsumował Klasyk w programie Catalunya Ràdio "Tot Costa" i ujawnił, że wpływy z meczu były bardzo satysfakcjonujące dla klubu: "Zarobiliśmy 7,6 mln euro, to rekord na Montjuïc, rekord, który przekracza 60% meczów na Camp Nou". Wyjaśnił: "Klasyk na Camp Nou przekraczał ten wynik, ale tylko nieznacznie" i ujawnił: "Na Camp Nou zarabialiśmy 8,3 mln".
Jeśli chodzi o powiązanie z the Rolling Stones, powiedział: "Miało to odbiór na całym świecie, ale prawdą jest, że wynik meczu nie poszedł dobrze. Akcja została doceniona na całym świecie, ale szkoda wyniku".
Jeśli chodzi o frekwencję i sprzedaż biletów na Montjuïc, wyjaśnił: "Jesteśmy nieco poniżej oczekiwań, ale myślę, że je spełnimy i przekroczymy". Uważa on, że wpływ Złotej Piłki Aitany może być bardzo korzystny. "Posiadanie trzech Złotych Piłek jest niezwykłe". W tym sensie uważa, że "piłka nożna kobiet notuje niezwykły wzrost, w USA, w Azji lub na samym terytorium Półwyspu Iberyjskiego...".