W niedzielę 3 kwietnia socios compromisarios FC Barcelony będą głosować nad przyjęciem porozumienia ze Spotify. Głosowanie odbędzie się zdalnie. Kontrowersyjne jest to, że Duma Katalonii nie mogła podać liczb porozumienia, ponieważ Spotify zawiera w swoich kontraktach klauzulę poufności.
Sport jednak ujawnił szczegóły umowy, która podzielona jest na części. W ciągu czterech lat za nazwę sponsora na przodzie koszulki męskiej i damskiej drużyny Barcelona otrzyma w sumie 240 mln euro, 60 mln na sezon (57,5 mln euro na sezon stałych + 2,5 mln łatwych do spełnienia zmiennych).
Druga część obejmuje trzy lata. Duma Katalonii otrzyma pięć mln euro na sezon za nazwę sponsora na treningowych strojach męskiej i damskiej drużyny. W sumie to 15 mln euro.
Naming rights są rozłożone na dwa okresy. Pierwszy obowiązuje przez cztery lata, kiedy będą prowadzone prace nad przebudową stadionu. Klub otrzyma pięć mln euro na sezon za nadanie nazwy Spotify, co łącznie da 20 mln euro. Przez kolejne osiem lat Katalończycy będą otrzymywać 20 mln na sezon. Oznacza to, że Barcelona łącznie otrzyma 180 mln euro.
W sumie za koszulkę, stroje treningowe i stadion Barcelona otrzyma od szwedzkiego serwisu przynajmniej 435 mln euro.