Na dzisiejszym zgromadzeniu socios compromisarios dali zielone światło dla umowy sponsorskiej ze Spotify. Laporta ocenił, że porozumienie jest “najlepsze w historii klubu i jednym z najlepszych w historii”. Po ponad dwóch godzinach na wypowiedzi i odpowiadanie na pytania socios zagłosowali za przyjęciem umowy, mimo że nie podano jej szczegółów. 625 głosów było „za”, 49 “przeciw”, a 27 było pustych. Daje to 89% poparcia.
Laporta poinformował, że Spotify uruchomi swoją aplikację w języku katalońskim. Ponadto przyznał, że były też inne opcje na sponsora koszulki, nawet lepsze pod względem finansowym, ale postawiono na strategiczny sojusz, który „rozumie wyjątkowość klubu”.
Ze względu na klauzulę poufności nie podano liczb porozumienia, a wiceprezydent ds. Marketingu, Juli Guiu, powiedział, zapytany o prowizje z operacji, że „w tym świecie agenci mają swój udział i w tym przypadku też mieli”. Nie wyjawił ich wysokości i zaznaczył tylko, że „pojawią się w księgach rachunkowych”.