To już oficjalne. Marka napojów izotonicznych Prime, stworzona przez influencerów Logana Paula i KSI, zostanie nowym sponsorem FC Barcelony i zastąpi Gatorade jako oficjalny partner nawadniający klubu. Duma Katalonii potwierdziła umowę na kolejne trzy sezony.
W wyniku umowy z Prime, produkty nawadniające północnoamerykańskiej firmy będą prezentowane podczas meczów i treningów pierwszych drużyn męskich i żeńskich oraz drużyn młodzieżowych.
Logan Paul i KSI byli w Barcelonie w ostatnią niedzielę, promując napoje Prime, i wykorzystali swoją wizytę w stolicy Katalonii, aby podpisać umowę sponsorską z Barçą przed kontynuowaniem swojej trasy po Europie.
Dzięki decyzji FC Barcelona rozszerza swoją sieć globalnych sponsorów. Umowa z Prime będzie również miała na celu przyciągnięcie młodych fanów na całym świecie.
"Jesteśmy bardzo dumni z tej umowy z Prime, marką o wielkim międzynarodowym zasięgu, będącą owocem pasji i poświęcenia jej twórców, Logana Paula i KSI. Jest to strategiczny sojusz dla klubu, który pomaga nam w dążeniu do nawiązania kontaktu z nowymi
młodymi odbiorcami na całym świecie, zwolennikami innowacyjnego produktu, który sprzyja nawodnieniu i pozwala im jeszcze bardziej cieszyć się sportem", powiedział Juli Guiu, wiceprezydent Barçy ds. marketingu.
"Nie moglibyśmy być bardziej dumni i podekscytowani, że jesteśmy nowym Oficjalnym Partnerem jednej z najbardziej emblematycznych drużyn w świecie sportu, FC Barcelony. Dziękujemy niesamowitemu zespołowi FC Barcelony za całą naszą dotychczasową współpracę i nie możemy się doczekać, aby pomóc każdemu zawodnikowi Barçy w dążeniu do doskonałości, jednocześnie inspirując kolejne pokolenie do gry i korzystania z Prime" - powiedzieli założyciele Prime, Logan Paul i KSI.
Firma Prime została założona w 2022 roku przez Amerykanina Logana Paula, obecnego zawodowego zapaśnika WWE, aktora i influencera, oraz brytyjskiego rapera, boksera i youtubera KSI. W bardzo krótkim czasie Prime stało się jedną ze wschodzących marek o największym potencjale w sektorze.