W trakcie kampanii wyborczej Josep Maria Bartomeu zapewniał, że interesują go niektóre propozycje jego kontrkandydatów i teraz okazuje się, że było to prawdą. Jak informuje "Mundo Deportivo", nowy zarząd skontaktował się już z Jordim Farré z kandydatury 'Som gent normal', która nie zdołała zebrać wymaganej liczby podpisów, oraz z Agustím Benedito (trzeci w wyborach), aby poznać szczegóły ich propozycji reklam na koszulkach.
Z Jordim Farré Bartomeu i Manel Arroyo (wiceprezydent klubu) rozmawiali podczas poniedziałkowego zaprzysiężenia. Były kandydat na prezydenta zapewniał, że doszedł do porozumienia z firmą oferującą zakłady online Botemania, która jest podobno gotowa płacić 40 milionów euro rocznie za reklamę na koszulkach sekcji, koszulkach treningowych i na Camp Nou. Firma ma swoją siedzibę w Londynie, jednak oferuje zakłady w wielu innych krajach.
Do Benedito zadzwonił Arroyo. Przedsiębiorca, który zajął trzecie miejsce w wyborach, ogłosił wstępne porozumienie z firmą 'World Trade Brands', producentem napoju energetycznego 'Flight Without Wings', która oferowała 70-80 milionów euro rocznie. Spółka ma swoją siedzibę w Londynie, jednak jej kapitał pochodzi z Indii. Dyrektor finansowy firmy, Tahir Khan, przyjechał z Anglii specjalnie po to, aby zaprezentować szczegóły spółki. Benedito podtrzymuje, że ma jeszcze trzy inne propozycje - dwie z Chin (jedna związana z dobrami konsumpcyjnymi, druga z nowymi technologiami) i jedną azjatycką linię lotniczą.
Dalsze rozmowy będą prowadzone po zakończeniu amerykańskiego tournée.