Jak podano w programie El Club de la Mitjanit w Catalunya Ràdio, FC Barcelona osiągnęła porozumienie z UNICEF w sprawie przedłużenia umowy o jeden sezon, do czerwca 2022 roku. W rozgrywkach 2020/2021 logo UNICEF widniało na koszulkach, chociaż poprzedni kontrakt już nie obowiązywał. Ostatnia umowa została podpisana w 2016 roku na cztery sezony, do czerwca 2020 roku. Dlatego też w tym sezonie Barça i UNICEF współpracowały bez kontraktu.
Poprzednia umowa zakończyła się w trakcie pandemii, co według Catalunya Ràdio mogło być jednym z powodów, przez które nie zdecydowano się jej przedłużyć. Mimo tego przez cały sezon logo UNICEF widniało na plecach pod numerami zawodników.
Nowa umowa jest inna od poprzednich. Tym razem klub nie będzie płacić za logo na koszulkach. Oznacza to, że Barça nie przekaże ok. 1,5 mln euro, ale w zamian za to Blaugrana i jej fundacja zobowiązały się do przeprowadzenia projektów społecznych UNICEF związanych np. z udzielaniem pomocy bezdomnym dzieciom.
Logo organizacji widnieje na koszulkach Barcelony od 2006 roku, czyli od drugiej kadencji Joana Laporty. O współpracy było bardzo głośno i umocniła ona opinię o Barcelonie jako „més que un club”. Przez pięć lat logo widniało na przodzie koszulki, natomiast od 2011 roku znajduje się na plecach pod numerami graczy.