Barça ogłosiła przedłużenie umowy z firmą SK Lubricants zajmującą się środkami smarnymi do 30 czerwca 2024 roku. Ten sponsoring, który rozpoczął się w 2018 roku, jest częścią umowy regionalnej, ponieważ współpraca między katalońskim klubem a koreańską firmą pozwala marce Barçy dotrzeć do 19 krajów, w tym Chin, Ukrainy i Rosji, gdzie szacuje się, że mieszka ponad 88 mln culers.
Umowa o przedłużeniu została podpisana w biurze Barçy w Hongkongu
SK Lubricants jest obecnie "Oficjalnym partnerem w zakresie olejów silnikowych", a podpisanie umowy o przedłużeniu tego porozumienia na kolejne trzy lata odbyło się w Hongkongu. Zlokalizowane tam biuro klubu ma na celu znalezienie większej liczby sponsorów na rynkach Azji i Pacyfiku.
Umowa, która przenosi markę Barçy do 19 krajów
Współpraca będzie obowiązywać w 19 krajach - na najbardziej popularnych portalach społecznościowych (Facebook, Weibo i WeChat) będą się tam pojawiać wizerunki graczy Barcelony.
Juli Guiu: "To porouzmienie potwierdza zaufanie do klubu"
Wiceprezes i szef marketingu katalońskiego klubu, Juli Guiu, wyraził zadowolenie z odnowienia sponsoringu i podziękował koreańskiej marce za zaufanie do FC Barcelony po zmianie zarządu na początku roku: "Jesteśmy dumni, że możemy ogłosić odnowienie umowy sponsorskiej między FC Barcelona i SK Lubricants, ponieważ związek ten nie tylko podkreśla sukces osiągnięty w ciągu ostatnich trzech sezonów, ale także potwierdza zaangażowanie i zaufanie wiodącej marki, takiej jak SK Lubricants, do klubu, który wchodzi w nową erę", podsumował.