FC Barcelona negocjuje umowę sponsorską ze Spotify. W programie Tot Costa w Catalunya Ràdio poinformowano, że jeśli strony osiągną porozumienie, szwedzka firma nie tylko będzie głównym sponsorem Barçy na koszulkach, ale ma też płacić za prawa do nazwy stadionu. Oznacza to, że Camp Nou może zamienić się w Camp Nou Spotify. Serwis oferujący dostęp do muzyki i podcastów jest bardzo zainteresowany współpracą z Barçą.
Kontrakt jednak nie będzie tak długi, jak chciałaby Barça, ale Spotify jest zainteresowane title rights w dosyć krótkim okresie czasu jak na tego typu umowy.
Katalończycy chcieliby, aby porozumienie zostało zawarte na minimum 15 i maksimum 30 lat, ale w oczekiwaniu na znalezienie firmy, która będzie w stanie zapłacić tyle, ile żąda Barça za title rights, klub jest w stanie zaakceptować ofertę Spotify, oczywiście jeśli będzie ona na dobrych warunkach.
Póki co mówi się nazwie sponsora na przodzie koszulki pierwszej drużyny, plecach treningowego stroju i o prawach do nazwy. Negocjacje trwają i kilka szczegółów może ulec zmianie, ale Barcelona miałaby otrzymywać 60-65 milionów euro za sezon.