FC Barcelona ponownie założy specjalną edycję koszulek na pierwsze oficjalne el Clásico sezonu. Po współpracy z Drake'iem, Rosalíą, Karol G i Rolling Stones, drużyna będzie miała logo Coldplay w sobotę 26 października (godz. 21) na Bernabéu, podczas gdy Barça Femení założy tę koszulkę 2 listopada przeciwko Eibar.
Blaugranę i angielski zespół łączyła w ostatnich latach szczególna więź. Relacja między Coldplay i Barçą wzrosła po tym, jak piosenka "Viva la vida" stała się motywacyjnym utworem dla drużyny prowadzonej przez Pepa Guardiolę i od tego czasu jest łączona z klubem.
Akcja trwa od sezonu 2022/23, kiedy to Barça zaczęła korzystać ze Spotify jako sponsora. Chociaż inicjatywa ta okazała się sukcesem pod względem sprzedaży, nie odniosła sukcesu na boisku, ponieważ tylko w koszulce Rosalíi Barça zdołała pokonać Real.
Specjalna edycja trafi do sprzedaży w najbliższy piątek. Wygląda na to, że ta współpraca nie ograniczy się tylko do koszulki, ponieważ klub udostępnił zdjęcia innych produktów, takich jak bluzy i szaliki.