To już oficjalne. FC Barcelona ogłosiła właśnie, że długo oczekiwany powrót na Spotify Camp Nou odbędzie się w niedzielę 10 sierpnia 2025 r. Będzie to okazja do rozegrania Pucharu Joana Gampera, którego przeciwnik nie został jeszcze potwierdzony, ale faworytem jest włoskie Como. Po ponad dwóch latach remontu stadion zostanie otwarty z ograniczoną pojemnością (spodziewanych jest 25 000 widzów, chociaż klub nie podał oficjalnych informacji na ten temat, a media mówią nawet o 60 000). Zaplanowano specjalny program atrakcji, który zostanie wkrótce ujawniony.
Barça współpracowała z władzami Barcelony po tym, jak przeniosła się z powodu prac remontowych na Estadi Olímpic Lluís Companys na Montjuïc. Ten etap dobiegł końca, a sam klub świętuje „powrót emocji piłkarskich do świątyni Barçy, w samym sercu Les Corts”.
Jednakże klub ostrzega, że prace remontowe będą nadal trwały i trzeba będzie się z nimi pogodzić, ale obiecuje dołożyć wszelkich starań, aby zapewnić maksymalny komfort Socios i kibicom odwiedzającym stadion, ułatwiając dostęp i dostosowując usługi, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia.
Oficjalne ogłoszenie klubu nastąpiło dzień po tym, jak miasto Barcelona było świadkiem kampanii „Tornem a casa, vibrem”, która obejmuje szereg działań pełnych emocji, tożsamości i symboliki. Pickup w barwach Barçy przejechał przez najbardziej centralne i turystyczne miejsca miasta z głośnikami, które odtwarzały atmosferę stadionu. Ciekawość utrzymywała się przez cały dzień, który zakończył się projekcją zdjęć legend klubu, takich jak Messi, Cruyff, Ronaldinho, Deco i Stoiczkow, na budynkach w Barcelonie.
Barça szuka połączenia z Barceloną, bo rozumie Espai Barça jako projekt miasta i dzielnicy, łączący klub z otoczeniem, Les Corts, Barceloną i Katalonią. Dlatego, po potwierdzeniu przez klub, że to on stoi za kampanią, przedstawiciele Blaugrany wyjaśniają, że zdecydowano się na koncepcję zbiorowej wibracji. Stąd metafora dźwiękowa i emocjonalna, w którą zaangażowany jest również świat Spotify, główny partner klubu i właściciel praw do nazwy stadionu. To wyjaśnia mobilne głośniki, które poruszały się po Barcelonie w dniu Sant Joan, budząc intrygę, która dziś nie jest już tajemnicą.
Maskotka CAT, coraz bardziej zintegrowana z codziennym życiem klubu, również odegrała znaczącą rolę w kampanii, nawiązując kontakt z młodszymi pokoleniami podczas swoich częstych występów na ulicach miasta, a nie tylko na terenie obiektów Barçy.