Mundo Deportivo informuje, że przyszłoroczne letnie tournée pierwszego zespołu będzie miało miejsce w Azji, po tym jak dwa lata z rzędu odbywało się ono w Stanach Zjednoczonych.
Ta decyzja klubu ma na celu pokazanie się na rynku azjatyckim. Będzie to okazja także do odwiedzenia Japonii, kraju głównego sponsora klubu, jakim jest Rakuten. W podpisanej umowie z tą firmą istnieje zobowiązanie do rozegrania spotkania w Japonii, co będzie mogło zostać zrealizowane, ze względu na wybranie Azji.
Poza tym, w klubie ciągle pracują nad sprzedaniem praw do nazwy Camp Nou. Celem jest znalezienie sponsora, który przeznaczy więcej niż 200 mln euro na sfinansowanie nowego Espai Barça. Aktualnie trwają negocjacje z różnymi firmami, zarówno amerykańskimi, jak i azjatyckimi. Celem klubu jest poddanie wyboru sponsora głosowaniu, które miałoby odbyć się przed ostatnim meczem sezonu na zgromadzeniu socios compromisarios.
Mając to wszystko na uwadze, FC Barcelona chciałaby osiągnąć budżet na poziomie 1 mld euro. To wyzwanie, które wyznaczył sobie Josep Maria Bartomeu, ale nie zostanie ono jeszcze osiągnięte w następnym roku finansowym. Zdaniem Mundo Deportivo i tak uda się zbliżyć do tej kwoty ze względu na wzrost dochodów z sprzedaży praw telewizyjnych w Lidze Mistrzów i La Liga.